Comunicații inteligente
Experience management
Pentru toate organizațiile, mari sau mici, care trebuie să-și digitalizeze și să-și automatizeze comunicațiile critice pentru afaceri, Quadient oferă soluții software de clasă mondială care te ajută să faci conexiuni semnificative cu clienții tăi
Îmbunătățește CX
Diferențiază-te de concurenți oferind o experiență de primă clasă pentru clienți.
Automatizează fluxurile de lucru
Automatizează fluxurile de lucru esențiale pentru a economisi timp, asigurând în același timp acuratețea și conformitatea.
Susține-ți angajații
Împuternicește-ți angajații să creeze și să trimită comunicări semnificative cu clienții de oriunde.
Quadient® Inspire Flex
Cea mai puternică soluție CCM omnicanal din lume
Inspire Flex, soluția CCM (Customer Communications Management) de la Quadient, a transformat experiența clienților pentru mii de organizații din întreaga lume. Răspunde rapid la schimbările pieței și accelerează transformarea digitală, permițând utilizatorilor de afaceri non-tehnici să proiecteze, să gestioneze și să livreze în siguranță conținut personalizat și conform pe toate canalele.
Toate acestea se realizează printr-o platformă unică, ușor de utilizat, care elimină nevoia de fluxuri de lucru izolate și reduce nevoia de asistență IT.
Quadient® Inspire Evolve
Comunicații în cloud, construite pentru viitor
Inspire Evolve este o soluție de înaltă performanță, bazată pe cloud, de gestionare a comunicațiilor cu clienții, construită pentru întreprinderile mijlocii și mari.
Inspire Evolve permite utilizatorilor de afaceri non-tehnici să proiecteze, să personalizeze și să livreze comunicații sigure, personale și conforme, ca parte vitală a unei experiențe excepționale pentru clienți – toate cu o solicitare IT minimă.
Quadient® Impress
Automatizare completă a comunicațiilor pentru întreprinderile mici și mijlocii
Quadient Impress este o soluție de comunicații SaaS, multicanal, care automatizează întregul flux de lucru pentru documente de ieșire, permițând procesarea, trimiterea și gestionarea documentelor, de oriunde.
Oferă flexibilitatea de a trimite documente tranzacționale, cum ar fi facturi, notificări și scrisori prin mai multe canale: tipărit, digital sau prin externalizare.