Quadient Impress
Livrare de documente pe multiple canale, pentru întreprinderi mici și mijlocii
Quadient Impress automatizează întregul flux de documente de ieșire, permițându-vă să procesați, să trimiteți și să gestionați documente de oriunde.
Trimite facturi, notificări și scrisori prin mai multe canale: tipărit, digital sau externalizat.
Eficient
Inuitiv
Securizat
Accesibil
Automatizează pregătirea comunicațiilor de ieșire
O soluție flexibilă concepută pentru IMM-uri
Multe IMM-uri sunt constrânse de procesarea manuală a documentelor. Procesele manuale cresc costurile operaționale, scad productivitatea și implicarea angajaților și expun compania ta la riscul erorii umane. Quadient Impress elimină procesele manuale repetitive prin înlocuirea lor cu procese complet digitale, permițând personalului să se concentreze asupra aspectelor cu adevărat importante ale afacerii.
Aflați cum Groov-Pin, un producător de componente pentru Boeing și NASA, și-a optimizat procesul de facturare și a crescut productivitatea angajaților.
Elimină problema pregătirii corespondenței
Pregătește, procesează și trimite comunicații pe hârtie sau digitale direct de pe computer, cu doar câteva clickuri.
Tot ce trebuie să faci este să încarci documentele – de restul se va ocupa centrul de producție Quadient. Sau trimite cu ușurință comunicații prin canale digitale de livrare, cum ar fi un portal securizat pentru clienți, e-mail monitorizat sau SMS. Obține o vedere detaliată a activității de corespondență și monitorizează starea documentelor cu tablouri de bord dinamice.
Urmărește și vizualizează starea documentului în timp real
Obține vizibilitate deplină în fiecare etapă, atât pentru comunicațiile tipărite, cât și pentru cele digitale. Pentru corespondența fizică, urmărește fiecare pas, de la imprimare până la livrare la oficiul poștal. Pentru comunicațiile digitale, vezi când sunt livrate și vizualizate documentele.
Tehnologia inteligentă Quadient Impress atenuează riscul erorii umane care ar putea duce la încălcări ale confidențialității, asigurându-se că documentele potrivite ajung întotdeauna la clientul vizat.
Îmbunătățește experiența clienților și angajaților
Îmbunătățește impactul fiecărei comunicări cu mesaje direcționate și personalizate. Quadient Impress asigură că documentele sunt livrate clientului corect și prin canalul ales de acesta. Limitează numărul de apeluri la serviciul clienți, permițându-le clienților să rezolve singuri problemele.
Quadient Impress ajută companiile să se adapteze rapid la cerințele în continuă schimbare ale clienților, de reglementare și de mediu.
Treci la comunicații digitale
Înlocuiește sau redu comunicațiile pe hârtie și treci la canalele de livrare digitale. Ajunge la clienți prin mai multe puncte de contact, cum ar fi e-mail, SMS sau un portal web securizat.
Convertește cu ușurință clienții la livrarea digitală, cu ajutorul funcției de campanii încorporate. Odată selectată, Impress stochează canalul preferat pentru comunicări viitoare.
Maximizează productivitatea angajaților, oriunde s-ar afla
Indiferent dacă ai 5 sau 500 de angajați, fie că aceștia lucrează de la distanță, la fața locului sau ambele, Quadient Impress eficientizează și centralizează comunicațiile din mai multe locații și se asigură că documentele clienților sunt consecvente și mențin o imagine profesională a mărcii.
Angajații pot pregăti și trimite comunicări individuale sau în lot. Configurați șabloane utilizate frecvent pentru a accelera trimiterile viitoare. Există chiar și un proces de aprobare încorporat.
Arhitectură modulară personalizabilă pentru a răspunde nevoilor tale specifice de afaceri
Quadient Impress este o soluție complet SaaS, care se integrează perfect cu afacerea ta și crește odată cu aceasta. Cu Quadient Impress, vei fi gata de lucru în câteva minute. Utilizează infrastructura existentă pentru a profita la maximum de resursele tale interne.
Oferă experiențe excepționale clienților tăi. Colaborează cu Quadient, pentru a oferi soluții cu impact major pentru dezvoltarea și diferențierea afacerii tale.