Soluții de procesare a corespondenței
Construite pe zeci de ani de experiență personală și practică și susținute de cea mai recentă tehnologie, soluțiile noastre de procesare a corespondenței pun experiența clientului pe primul loc. Livrarea corespondenței în mod corect, la timp, personalizat și rentabil este cea mai importantă bază pentru comunicarea cu clienții tăi.
Mașini de foldat și împlicuit
Mașini de foldat și împlicuit
Mașini de foldat și împlicuit
Îmbunătățește CX
Diferențiază-te de concurenți oferind o experiență de primă clasă pentru clienți.
Automatizează fluxurile de lucru
Automatizează fluxurile de lucru esențiale pentru a economisi timp, asigurând în același timp acuratețea și conformitatea.
Susține-ți angajații
Împuternicește-ți angajații să creeze și să trimită comunicări semnificative cu clienții de oriunde.
Quadient® Inspire Flex
Cea mai puternică soluție CCM omnicanal din lume
Inspire Flex, soluția CCM (Customer Communications Management) de la Quadient, a transformat experiența clienților pentru mii de organizații din întreaga lume. Răspunde rapid la schimbările pieței și accelerează transformarea digitală, permițând utilizatorilor de afaceri non-tehnici să proiecteze, să gestioneze și să livreze în siguranță conținut personalizat și conform pe toate canalele.
Toate acestea se realizează printr-o platformă unică, ușor de utilizat, care elimină nevoia de fluxuri de lucru izolate și reduce nevoia de asistență IT.
Quadient® Inspire Evolve
Comunicații în cloud, construite pentru viitor
Inspire Evolve este o soluție de înaltă performanță, bazată pe cloud, de gestionare a comunicațiilor cu clienții, construită pentru întreprinderile mijlocii și mari.
Inspire Evolve permite utilizatorilor de afaceri non-tehnici să proiecteze, să personalizeze și să livreze comunicații sigure, personale și conforme, ca parte vitală a unei experiențe excepționale pentru clienți – toate cu o solicitare IT minimă.
Quadient® Impress
Automatizare completă a comunicațiilor pentru întreprinderile mici și mijlocii
Quadient Impress este o soluție de comunicații SaaS, multicanal, care automatizează întregul flux de lucru pentru documente de ieșire, permițând procesarea, trimiterea și gestionarea documentelor, de oriunde.
Oferă flexibilitatea de a trimite documente tranzacționale, cum ar fi facturi, notificări și scrisori prin mai multe canale: tipărit, digital sau prin externalizare.